Kleine update - Reisverslag uit Mill Valley, Verenigde Staten van Ayla - WaarBenJij.nu Kleine update - Reisverslag uit Mill Valley, Verenigde Staten van Ayla - WaarBenJij.nu

Kleine update

Blijf op de hoogte en volg Ayla

03 Maart 2014 | Verenigde Staten, Mill Valley

Daar ben ik weer…
Het heeft weer even geduurd…
Na een jaar hier zijn heb ik mijn leventje hier en gebeurd er niet heel veel nieuws meer, dus ook wat minder verhalen.
Maar alles gaat nog steeds super goed hier!
Jack word erg groot en begint echt veel te praten, als ik iets zeg dan probeert hij het na te zeggen.
Zijn favoriete woord is vacuum cleaner (Vatunoenoe) alles is noenoe bij meneertje wanoe (water) scoenoenoe (scooter/step)
Erg grappig want als je hem niet kent denk je wat zeg je nou toch weer.
Elke dag leert of zegt hij wel weer iets nieuws.

Verder is hij nog steeds hyper actief, dat kind heeft echt geen stop knop, dat gaat maar door.
Zijn slaapje is vaak maar een uurtje en vaak heeft hij geen 2de slaapje meer want anders krijgt Laura hem in de avond niet meer naar bed, dus behoorlijk lange dagen.
Hij is erg leergierig en wilt graag alles zelf doen.
Hij had voor kerstmis een step gekregen en wij dachten lukt hem nooit.
2x voorgedaan en weg was hij, hij gaat ook zo snel dat je soms gewoon moet rennen om hem bij te houden.

Jack en ik vermaken ons prima samen.
Maandag: muziekles
Dinsdag: Verhaaltjes tijd in de bibliotheek (als het uitkomt anders gaan we gewoon niet natuurlijk)
Donderdag: Gaat hij naar de voorschool.
De rest gaan we lekker naar het park en spelen in de speeltuin.

De voorschool is wel nieuw in de planning.
Hij is pas 18 maanden maar het is iets nieuws.
Ik ga met Jack mee naar school dus ben er gewoon bij, dan gaan ze spelen, kringspelletjes dan gaan ze een snack eten en dan leest de juffrouw een verhaaltje voor.
Het is dus het schema zoals het op de voorschool gaat en de ouders en/of de nanny’s kunnen kijken of ze het leuk vinden voor het kind.
Je krijgt dus een idee hoe het er aan toe gaat en vanuit daar kan je beslissen of je je kind inschrijft voor de voorschool als hij 2.5 jaar is.

We hebben nu sinds 1.5 maand ongeveer een fiets!! Yeah….
Dus we gaan nu veel op de fiets naar het park en naar de muziekles en de gym.
Jep we zitten trouwens ook op gym (playnastic) voor kleine kinderen hebben ze een heel parcours uitgezet.
Over de berg klimmen en over de balk lopen, in de hoepels springen.
Als je over de balk heel loopt moeten ze lopen met “airplain arms” Jack vindt dat zo interessant dus zelfs in het park loopt hij met zijn vliegtuig armen rond.
Daarna krijgen ze een stempel dat ze het goed hebben gedaan.
Wel zwaar trouwens dat fietsen met die gekke heuvels/bergen hier.
Het laatste stuk naar huis loop ik dan omdat het te stijl is om te fietsen met jack achterop, dan tikt hij steeds op het zadel en zegt “sit” hij vind het heel erg leuk op de fiets.

3 weken geleden nog lekker een weekendje naar Tahoe geweest, er was veel sneeuw gevallen dus een perfecte dag om te gaan skiën was weer leuk om te doen.
Verder zitten er voorlopig geen tripjes aan te komen, want ben echt hard aan het sparen voor de reis met Lorraine.
Het hotel voor New York is al geboekt! We zitten midden in Time Square dus dat moet helemaal goedkomen.
Heb er super veel zin in, maar ook de tijd gaat erg snel nog iets langer als 4 maanden te gaan en dan is het weer tijd om terug naar huis te komen.
Maar voor nu ga ik nog volop genieten!!

• 03 Maart 2014 - 07:40

Ellen:

Gaaf meis! Een jaar alweer! wat een geweldige ervaring! Zal best gek zijn als je straks weer deze kant op komt,moet je hier weer wennen ;-) XX

• 03 Maart 2014 - 09:31

Bianca Zwaal:

OHHH leuk weer een verhaaltje van jou :).....wat zal jouw engels verdomd goed zijn meid !!!! WAAATT?? nog maar 4 mnd daar.........jemig,,,,,,,ff niet aandenken en lekker volop genieten!Onwijs gaaf dat je dit mee mag maken !!!!!!x