15 mnd, verbouwing - Reisverslag uit Mill Valley, Verenigde Staten van Ayla - WaarBenJij.nu 15 mnd, verbouwing - Reisverslag uit Mill Valley, Verenigde Staten van Ayla - WaarBenJij.nu

15 mnd, verbouwing

Blijf op de hoogte en volg Ayla

14 April 2014 | Verenigde Staten, Mill Valley

Gisteren 13 april alweer 15 maanden in Amerika.
Tijd vliegt en ook het terug komen naar Nederland komt dichterbij nu.
Best raar als ik er over na denk dat ik over 3 maandjes al mijn reis ga maken en dat dit avontuur dan echt voorbij is.
Al bezig met zoeken naar een baan en vooral bedenken hoe ik al mijn spullen terug naar huis ga sturen haha.
Ach ja komt allemaal goed.
Heb ik zin om naar huis te komen? Jazeker!! Ik kijk er enorm naar uit om iedereen weer te zien!
Maar ook zie ik er tegenop om weer naar huis te komen.
Ik heb nu ook mijn leven hier wat me prima bevalt, dan weer terug naar huis en weer opnieuw gaan beginnen.
Het weer ga ik missen, Jack ga ik enorm missen de omgeving en het zal dus echt wel wennen worden als ik weer thuis ben.
Maar nu het zo dichterbij komt kijk ik er zeker wel naar uit.
Het is weer iets afsluiten en weer beginnen aan een nieuw avontuur.

Verder zitten we op dit moment midden in een verbouwing.
Ze gaan de bovenverdieping uitbreiden.
Er komen 2 slaapkamers en 1 badkamer bij.
Ik slaap op dit moment ook in de gasten kamer want er zit een heel gat in het plafond in mijn slaapkamer en de woonkamer is alles opgestapeld onder plastic.
We zijn 1 weekje uit huis geweest dat we hier niet konden slapen omdat het anders te veel lawaai en rommel zou zijn.
We verbleven in Oakland wat super leuk was voor een weekje.
Totaal andere stad, erg druk maar voor Jack helemaal super want we zijn een paar keer met de trein geweest.
Er waren veel bussen die voorbij kwamen kortom hij had wel de tijd van zijn leven.
Waarschijnlijk gaan we volgend weekend voor een maand naar een ander huis toe.
Ze gaan bij Laura en Rich de slaapkamer verbouwen en aangezien ik op de gastenkamer slaap is er niks meer over.
Het is een huis in Larkspur hier 10min vandaan, dus we kunnen nog al onze klassen blijven doen etc.
en als we iets nodig hebben zijn we zo thuis.

Verder zoals vast vele van jullie hebben gehoord zit mijn moeder met haar rug want nu eindelijk langzaam aan beter gaat en mijn vader die nu een gebroken heup heeft.
Nou dan zal ik je vertellen dat zo ver weg zijn van huis niet zo leuk is 
Dan wil je zo graag iets voor ze doen, maar ja dat gaat een beetje lastig als je zo ver weg zit.
Dus pap en mam ook via deze weg hoop ik dat jullie allebei snel weer de oude zijn!!
Verder heb ik ook voor de eerste keer ervaren om door mijn rug heen te gaan.
Bleeehh hoop dat dat de eerste en de laatste keer was, wat een ellende zeg.
Ik voelde mijn rug een beetje op maandag verder niks ernstigs, even gaan liggen en toen was het weer prima.
Dinsdag ging ik met Jack naar de bibliotheek en hij moest naar de kapper.
Ik ging in de auto zitten en ik kreeg een enorme pijnscheut in mijn onderrug, ik wist van ellende niet wat ik moest doen.
Ik naar de bibliotheek maar dat was totaal geen succes ik viel op mijn knieën van de pijn en Jack snapte er niks van natuurlijk.
Uiteindelijk Laura gebeld of ze iets eerder naar huis kon komen want voor Jack zorgen was gewoon geen goed idee, ik kon zelf niet eens lopen.
Volgende dag naar de dokter gegaan, die vertelde dat het een spier was heel me rug stond ook scheef.
Medicijnen gekregen, rustig aan gedaan, proberen te lopen steeds en gelukkig kon ik dat weekend al redelijk wat doen.
Maar dan mogen we toch blij zijn dat we in Nederland wonen met onze vrije dagen.
Want de stress zat er hier goed in omdat ze hier maar 2 weken vakantie hebben, Laura kon dus niet meer thuis blijven van het werk dus dan word de druk lekker hoog omdat je voelt dat je beter MOET zijn.
Dat krijg je als je net 26 bent geworden haha gelukkig alles is weer oke!


Met Jack gaat ook alles goed, kan nu echt al veel praten.
Het is een super schattig, vrolijk mannetje zoveel lol met dat manneke.
NIEUWTJE: Jack-Jack wordt een grote broer!! Laura is 15 weken zwanger en ze krijgen een meisje! Super leuk!! Ze is in september uitgerekend dus helaas ben ik hier dan niet meer.
Maar als ik een baan heb zal ik zeker terug komen om de kleine te bewonderen.
Verder zijn ze op dit moment niet van plan om al een andere au pair te gaan zoeken.
Want Laura gaat met verlof in augustus en begint dan in januari pas weer met werken.
Waarschijnlijk gaat ze dan een au pair zoeken die rond december/januari kan komen.

Het is weer lekker zomerweer in Mill Valley 24 graden dus ik ben dit verhaal heerlijk in het zonnetje aan het typen.
Ik hou toch zo van dit weer.
Alles gaat prima dus.

Toedels

  • 14 April 2014 - 14:41

    Mariska:

    Erg leuk om weer bijgelezen te zijn!
    Aftellen kan voor jou en voor iedereen hier beginnen!!
    Liefs Mariska

  • 14 April 2014 - 16:44

    Bianca Zwaal:

    Heee meisje

    Ahhhh leuk hoor, jouw verhaal weer. Die ga ik straks wel missen. Je komt lekker v d zomer terug en dan is het hier ook lekker weer :) zal wel wennen zijn voor je...... Nog lekker ff genieten he!!!!! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Mill Valley

Mijn eerste reis

....

Recente Reisverslagen:

15 Augustus 2014

Afscheid, reis en thuiskomst

14 Juli 2014

Nog 1.5 week

14 April 2014

verslag

14 April 2014

15 mnd, verbouwing

03 Maart 2014

Kleine update
Ayla

Actief sinds 12 Dec. 2012
Verslag gelezen: 318
Totaal aantal bezoekers 17400

Voorgaande reizen:

13 Januari 2013 - 13 Augustus 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: