Color run / Monterey - Reisverslag uit Mill Valley, Verenigde Staten van Ayla - WaarBenJij.nu Color run / Monterey - Reisverslag uit Mill Valley, Verenigde Staten van Ayla - WaarBenJij.nu

Color run / Monterey

Blijf op de hoogte en volg Ayla

16 Juli 2013 | Verenigde Staten, Mill Valley

Yeah het is me gelukt om is een keer wat sneller een verhaal te schrijven.
Dan is het ook niet zo enorm lang verhaal!!

Ik had zaterdag 6 juli een color run hier in San Francisco.
Ik had me al een tijdje geleden met iemand anders ingeschreven, dacht doe is gek super leuk om mee te maken.
En dat was ook zo.
Enorm veel mensen, je ging bij de start staan maar steeds mochten er ongeveer 30 mensen de 5km gaan rennen.
Nou ja rennen…. De meeste mensen waren aan het lopen, maar alles voor de fun.
Je moest een pakketje ophalen waar je een T-shirt kreeg en van die color poeder.
Als je het rondje gaat rennen, staan er op bepaalde punten mensen met enorme grote tonnen waar al die poeder in zit.
Rood, oranje, blauw, paars noem het maar op.
Daarna een dj die muziek ging draaien en op naar huis.
Het was maar goed dat we een extra shirt bij hadden en een handdoek om over de stoel te leggen.
De foto’s staan op de site dan zal je zien hoe ik er na die run uitzag.
Maar het was super leuk om meegemaakt te hebben.

Van het vliegtuig ongeluk heb ik verder weinig meegekregen, waar die run was is vlak bij het vliegveld dus Rich zei al anders moest je de rook gezien hebben.
We waren op de snelweg en zagen wel heel veel ziekenauto’s en brandweerwagens, die dus achteraf naar het vliegveld toe gingen.

Afgelopen weekend ben ik met mijn host familie weggeweest naar Monterey.
Daar heb je een heel mooi aquarium die Laura graag wilden zien met Jack.
Het is 2 ½ uur rijden dus bleven we daar overnachten.
Vrijdag rond 12 uur vertrokken spullen in de hotelkamer gezet en doorgereden naar het plaatsje Carmel.
Daar zijn we op het strand geweest en het stadje bekeken.
Het is blijkbaar een populair stadje er zijn veel toeristen want het is er mooi maar enorm duur.
De huizen daar hebben allemaal een naam leuk om te zien.
Daarna zijn we naar een soort nationaal park geweest waar je gewoon kan rondrijden.
Ik weet niet precies hoe je het wilt noemen maar je moet in ieder geval betalen om er te komen.
Er zijn veel golfbanen en enorm grote huizen.
Erg benieuwt wie daar wonen…. Leken wel huizen van bekende mensen.
We zagen zeeleeuwen, zeehonden en de Lone Cypress een bekende boom die alleen daar groeit en is 240 jaar oud!
Met de zeeleeuwen was het grappig, wij hoorden ze allemaal wel maar konden ze niet vinden.
Toen zag Laura er 1 op een grote rots dus ik maakte een foto en keek terug maar de rots was helemaal vol met zeeleeuwen!!
Vond ik wel grappig dat je ze niet met het blote oog kon zien.
Daar hebben we nog wat gegeten en terug gereden naar het hotel.
De volgende dag gingen we naar het aquarium.
Het is inderdaad een super mooi aquarium, we zagen veel verschillende soorten kwallen, haaien een water schildpad, vissen, pinguïns en niet te vergeten mijn favorieten de zeehonden!
Je kon ook zeesterren aanraken.
Jack vond het super leuk, zo schattig om te zien, hij probeerde ook steeds de vissen te pakken.
Hij was zo moe van al die indrukken, hij heeft 2 uur lang in de auto geslapen, dus we waren bijna thuis.

De tempratuur is weer gewoon zoals normaal hier dus goed te doen.
In de ochtend is het 9 van de 10 keer altijd bewolkt maar rond 11 a 12 uur trekt het open en is het mooi weer.
Maar lange warme zomeravonden heb je hier niet hoor, het koelt altijd wel snel af.

Verder heb ik mijn ticket geboekt naar Las Vegas dus ik meet mijn ouders daar!
Nog even en dan gaan we ook op vakantie met mijn host familie ben benieuwd hoe dat is, maar ik heb er zin in!

Tot het volgende verhaal!

  • 16 Juli 2013 - 08:49

    Bianca:

    Gaaf gaaf gaaf allemaal weer meid!!!!!! En dan straks naar Las vegas, je zult je ogen uitkijken, zo mooi en gaaf dat het daar is.eindelijk je ouders weer zien. Super veel plezier meissie!!! Groetjes bianca

  • 16 Juli 2013 - 09:14

    Martje:

    Die seastars waren zeker het toppunt hahaha!! Love you!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Mill Valley

Mijn eerste reis

....

Recente Reisverslagen:

15 Augustus 2014

Afscheid, reis en thuiskomst

14 Juli 2014

Nog 1.5 week

14 April 2014

verslag

14 April 2014

15 mnd, verbouwing

03 Maart 2014

Kleine update
Ayla

Actief sinds 12 Dec. 2012
Verslag gelezen: 388
Totaal aantal bezoekers 17410

Voorgaande reizen:

13 Januari 2013 - 13 Augustus 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: