Vakantie Michigan - Reisverslag uit Mill Valley, Verenigde Staten van Ayla - WaarBenJij.nu Vakantie Michigan - Reisverslag uit Mill Valley, Verenigde Staten van Ayla - WaarBenJij.nu

Vakantie Michigan

Blijf op de hoogte en volg Ayla

15 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Mill Valley

Terug van een weekje vakantie met mijn host familie in Michigan.
Ik wist in het begin niet zo goed wat ik er van moest verwachten, ik wilde wat dingen op gaan zoeken op het internet wat ik eventueel zou kunnen doen als ik niet hoefde te werken.
Maar Laura zei dat er niks te doen valt daar, je hangt meer in en rondom het huis.
Dacht nou we zullen zien.
We zaten op Harbor Point wat eigenlijk alleen druk is in juli en augustus, je kan er niet met de auto komen, je moet je auto parkeren en dan lopen of je kan met de paarden meegaan.
Het zijn enorme huizen met een prachtig uitzicht.
Rich zijn moeder heeft daar een huis waar ze elk jaar naar toe gaan.
Laura en Rich zijn daar ook getrouwd.
Ook de broer van Rich met zijn vrouw en 2 kinderen waren daar.
Ik zou dus ook af en toe op hun passen als ze iets wilden gaan doen.
Het huis ligt aan een baai met een klein strand.
Jack heeft zich daar natuurlijk super goed vermaakt, je loopt de achtertuin in en je bent al op het strand, lekker spelen met water en zand wat willen kinderen nog meer.
Ze hadden een boot, kajaks en waterski’s.
Waterskien had ik nog nooit gedaan dus dat moest ik natuurlijk even proberen, het lijkt best makkelijk maar jeej het is echt enorm moeilijk!
Het is al super onhandig om die ski’s in het water aan te doen, dan zeggen ze je moet je benen opgetrokken na je borst houden handen strekken en de boot trekt je zelf omhoog.
Uhh jaaa boem daar lag ik al makkelijker gezegd als gedaan.
Ik heb een record 2 sec yeah!!
Maar het was wel heel leuk om een keer gedaan te hebben.
Verder lekker boekjes gelezen, op het strand gezeten met de kinderen gespeeld en het avond eten maakte de moeder van Rich altijd wel weer iets lekkers.
Jack is 8 augustus 1 jaar geworden, we hebben zijn verjaardag dan dus ook daar gevierd.
Hij snapt er natuurlijk helemaal niks van maar het was gezellig.
Laura had een taart gebakken voor hem, dus lekker met zijn handen erin en viezerikken dat vond die wel leuk.
Dus ik moet zeggen het was een leuke “werk” vakantie.
Het uitzicht ga ik wel missen de foto’s staan al op de site dan krijg je er een beetje een indruk ervan.


Voor de vakantie nog met 3 andere meiden naar Angel Island geweest.
Dat is hier vlak bij in Tiburon.
Daar kan je als je wilt fietsen huren of gewoon gaan wandelen.
Dat laatste hebben wij gedaan en dat was weer erg mooi.
En het is ongelofelijk in San Francisco is het altijd bewolkt, we stonden boven aan de berg rechts van ons de plaatsen Mill valley, tiburon, sausalito scheen de zon keek je naar links zag je amper wat.

Met Jack gaat alles goed!
Hij loopt!!dus als we naar de speeltuin gaan moet ik er steeds achter aan lopen want hij zit geen sec stil.
Hij is ook zo trots op zichzelf dat is erg lief om te zien.
Hij is flink aan het brabbelen en het is een enorm grappig mannetje, moet zo vaak om hem lachen.
En een temperament vol mannetje is het zeker!! Maar dat heeft wat, vind ik wel leuk.
Maar wat is een kind toch ook een hoop werk zeg.
Als we naar het park willen gaan ben ik eerst een half uur bezig om alle spullen in te pakken voordat we kunnen vertrekken.
Water, fruit, doekjes, luiers, schone kleren etc. etc.

Verder gaat hier eigenlijk alles zijn gangetje en heb ik verder niet zo heel veel bijzonders meegemaakt.
Nog 2 weken en dan komen mijn ouders eindelijk!!
Ik heb er zin in!!

  • 15 Augustus 2013 - 08:48

    Shirley Dap:

    Ik merk dat je het erg naar je zin heb. Geniet van elk moment en het gaat je goed.
    Ik ben blij dat het tussen jou en de familie heel goed gaat.

    Je pa is aan het af telen. Op het werk heeft hij het alleen over jou en zijn reis.
    Hij kan niet wachten om jouw te zien. Hij had het er net nog over

    Het gaat je goed en veel succes met alles wat je doet.


    Groetjes en een dikke knuffel.
    Shirley

  • 15 Augustus 2013 - 09:46

    Bianca Zwaal:

    Hoi meisssieee,
    Wat was het weer een leuk verhaal!!!!! Klinkt goed die werkvakantie zeg.
    Ja veel werk he als je op stap wilt met een kind. Zeker omdat hij nog in de luiers zit en flesjes drinkt. Weet er alllleesss van hihi.
    Geniet strakkies als je ouders er zijn, wat zullen zij ook blij zijn.
    Knuffel uit oosterhout!!!

  • 15 Augustus 2013 - 13:05

    Martje :

    Hahah ja dat waterskie verhaal herken ik! Ik ben ook zo'n ster daarin ;-)
    Fijn dat jullie een leuke week hebben gehad!
    Geniet straks van de tijd met paps en mams!!

    XXX

  • 15 Augustus 2013 - 18:58

    Oma:

    Hai lieverd Wat een leuke vakantie
    Je mailt dat Jack al loopt maar heeft hij ook al Ayla gezegd?
    Ik ga de hele reis van je ouders en met jou opzoeken dan kan ik
    jullie volgen het zal best schitterend worden daar ben ik zeker van!!
    Knuffel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Mill Valley

Mijn eerste reis

....

Recente Reisverslagen:

15 Augustus 2014

Afscheid, reis en thuiskomst

14 Juli 2014

Nog 1.5 week

14 April 2014

verslag

14 April 2014

15 mnd, verbouwing

03 Maart 2014

Kleine update
Ayla

Actief sinds 12 Dec. 2012
Verslag gelezen: 414
Totaal aantal bezoekers 17414

Voorgaande reizen:

13 Januari 2013 - 13 Augustus 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: