Verlengen - Reisverslag uit Mill Valley, Verenigde Staten van Ayla - WaarBenJij.nu Verlengen - Reisverslag uit Mill Valley, Verenigde Staten van Ayla - WaarBenJij.nu

Verlengen

Blijf op de hoogte en volg Ayla

28 September 2013 | Verenigde Staten, Mill Valley

Een paar dagen later en alweer een verslag dat komt niet vaak voor ;)
Maar deze word niet zo lang hoor.
Ik wil jullie alleen vertellen dat ik eindelijk de knoop heb doorgehakt en heb besloten om nog 6 maanden langer te blijven.

Het was een lastige keuze omdat ik hier wil zijn maar ook in Nederland.
Maar ik realiseer me dat ik deze kans niet meer krijg en was bang dat als ik in Januari al terug zou gaan ik spijt zou krijgen dat ik niet langer ben gebleven.
Straks kan ik zeggen dat ik 1.5 jaar in Amerika heb gewoond en er het optimale heb uitgehaald!
Een ervaring om nooit te vergeten!!

Ik denk dat ik mijn keuze eigenlijk al wel lang wist, maar voor mijn gevoel was het zo definitief.
Het komt nooit uit om zo keuze te maken want het blijft altijd lastig.

Maar ik heb er zin in en voor je het weet is het al zover want de tijd vliegt!

  • 30 September 2013 - 08:09

    Madeleine Van Hooydonk:

    Hallo Ayla,

    Een verstandige keuze. deze kans is maar voor weinig mensen weggelegd. Jouw vader is vandaag weer op het werk en zit vol reisverhalen. leuk om te horen dat het goed met je gaat.
    Veel sucees in Amerika. liefs Madeleine

  • 30 September 2013 - 08:32

    Shirley Dap:

    Hoi Ayla,

    Ik ben blij dat je deze keuze hebt gemaakt. Je hebt nu de kans om er te zijn en meer ervaringen op te doen. Go girl! Enjoy it. Have a nice time.
    Shirley

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Mill Valley

Mijn eerste reis

....

Recente Reisverslagen:

15 Augustus 2014

Afscheid, reis en thuiskomst

14 Juli 2014

Nog 1.5 week

14 April 2014

verslag

14 April 2014

15 mnd, verbouwing

03 Maart 2014

Kleine update
Ayla

Actief sinds 12 Dec. 2012
Verslag gelezen: 319
Totaal aantal bezoekers 17398

Voorgaande reizen:

13 Januari 2013 - 13 Augustus 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: